Expertise: communicatie van techniek


Wilt u ondersteuning in uw communicatie van techniek? Seneca Media heeft meer dan 20 jaar kennis van en ervaring met industriŽle marketing en pr.

Waarom 'n specialist industriŽle marketing / pr?


Omdat die kwaliteit levert en tijd bespaart.

Wat maakt iemand tot een specialist?


Kennis, ervaring en betrokkenheid.

Welke kennis en ervaring heeft Seneca Media dan?


  • 15 jaar hoofdredactie (o.a. Installatie Journaal, Architectuur & Bouwen, RB Elektronica, Gezond Bouwen & Wonen, Commercieel Vastgoed)
  • 5 jaar adjunct-directie van reclamebureau Verzameld Werk (b2b)
  • 4 jaar marktonderzoek (Intomart)
  • freelance journalistiek (o.a. Cobouw, Intermediair, Kijk, Energie & Water, Land + Water, Technishow Magazine)
  • NIMA A en B, sociale geografie (WO) en diverse media-opleidingen
  • 9 jaar directie van Seneca Media
  • Plus alle kennis en ervaring van onze partnersÖ

En welke betrokkenheid?

  • Regelmatige intervisie plegen met vakgenoten (marketing, pr)
  • Periodiek bezoeken van vakbeurzen, congressen, e.d. (trends)
  • Actief deelnemen aan social networks voor technici en marketeers
  • Artikelen en columns schrijven
  • Klanten ongevraagd tippen over opportunities (bijv. mogelijkheden van free publicity, lezingen, e.d.)
  • Ongevraagd urenspecificaties verstrekken aan klanten
  • Niet doorbelasten van research die meerdere klanten dient
  • Bijzondere relatiegeschenken zoeken
  • Concurrentie-onderzoek doen (benchmark, mystery guest).

Dus hoe profiteer ik van de techno expertise van Seneca Media?

  • Sneller leveren: Uw medewerkers en klanten hoeven ons minder uit te leggen over technieken, e.d. U bespaart ergernis en tijd.
  • Meer commitment: Uw medewerkers en relaties werken beter mee aan publicaties, doordat wij (vakmannen onder elkaar) hun taal spreken.
  • Minder afbreukrisicoís: U voorkomt imagoschade doordat wij branchespecifieke risicoís (b.v. Arbo-ongewenste foto's) voor u filteren.
  • Meer free publicity: U krijgt meer gratis publiciteit doordat wij techniekredacties voeden met vakgerichte persberichten, advertorials, e.d.
  • Meer besparing: U bespaart geld doordat wij de branchemedia van binnenuit kennen, zodat u een meer verantwoorde mediakeuze kunt maken.

referenties

11 Tips voor een goed persbericht
De beste ervaringstips voor een succesvol persbericht...
lees meer...


Waak voor webads
Online adverteren? Uw relaties weten waar!
meer tips...